Audio I/O
Cztery wejścia mikrofonowe z indywidualnymi preampami
Nagrywaj cztery mikrofony niezależnie lub parami (2 x stereo)
Wejścia typu kombo zostały wyposażone w krystalicznie czyste i transparentne preampy, które oferują niezależne zasilanie phantom 48V oraz tłumiki 20dB. Wszystkie ustawienia wejść mogą być dokonywane bezpośrednio z poziomu panelu przedniego bądź z poziomu miksera CueMix (software). Mikrofony mogą być obsługiwane osobno lub parami.
Dwa wejścia gitarowe
Wejścia o wysokiej impedancji gwarantują bardzo realistyczne brzmienie gitary
Bez optymalnej impedancji, wejścia Direct „DI” nie są w stanie zapewnić odpowiedniego brzmienia gitary, podczas komputerowej emulacji wzmacniaczy lub efektów. Dwa dedykowane, gitarowe kanały posiadają wysoką impedancję wejściową, przeznaczoną zarówno przetwornikom aktywnym, jak i pasywnym. Dla zwiększenia autentyzmu brzmienia instrumentu, możesz dodatkowo podłączyć adapter impedancji MOTU Zbox (sprzedawany osobno).
Stereofoniczne wejścia liniowe
Podłącz klawisze lub inne źródło dźwięku
Wejścia analogowe zostały zaprojektowane bardzo elastycznie, tak by mogły pracować z urządzeniami o różnych parametrach generowanego sygnału. Gniazda liniowe są gotowe do współpracy z klawiszami, mikserami analogowymi, procesorami efektów oraz innym sprzętem o sygnale z zakresu -10dB/+4dB.
Wyjcia Main oraz wyjścia liniowe
Cztery analogowe wyjścia
Podłącz parę aktywnych monitorów do głównych wyjść Main. Niezależne wyjścia liniowe mogą być używane na wiele sposobów. Mogą powielać funkcję wyjść Main lub też można na nie wysłać zupełnie inny miks, tworząc unikalny tor moniotorowy.
Dwa wyjścia słuchawkowe
Pracuj z innymi wolny od zakłóceń i hałasu
Drugi tor słuchawkowy okaże się zbawienny w przypadku masteringu lub miksowania w miejscu, o ograniczonych możliwościach odsłuchowych. Sygnał w lewych słuchawkach powiela główne wyjścia Main. Sygnał w prawych słuchawkach może zostać powielać wyjścia Main lub inny, dowolnie wybrany miks wyjściowy.
Cyfrowe wejścia/wyjścia
Najprostsze cyfrowe przesyłanie dźwięku
Cyfrowy transfer sygnału to fundamentalne założenia współczesnego studia nagraniowego. 4Pre obsługuje standard S/PDIF, który czyni przesyłanie danych niezwykle łatwym, nawet przy próbkowaniu z częstotliwością 96 kHz.
Cyfrowe sterowanie analogowym tłumikiem
Analogowa jakość cięta z cyfrową precyzją
Przedwzmacniacze interfejsu oferują krystalicznie czysty dźwięk z zakresem dynamiki, sięgającym aż 60 dB, kontrolowanym z krokiem 1dB. Samo wzmocnienie sygnału może być kontrolowane płynnie, przy pomocy cyfrowego miksera, który jednocześnie pozwala na zapis ustalonych wielkości. Uzyskana w ten sposób, analogowa jakość jest określana z cyfrową dokładnością. Przycinanie sygnału odbywa się na samym wejściu urządzenia, przed mikserem, więc ma wpływ na wszystkie miksy. Poziomy miksera są kontrolowane niezależenie od kontroli wzmocnienia gain. Poziomy wzmocnienia na wejściach optycznych mogą być kontrolowane osobno.