CueMix FX
Osiem niezależnych stereofonicznych miksów
Przypisz osobny miks każdej parze wejść
Mikser 4Pre pobiera sygnał z sześciu wejść, następnie sumuje je i wysyła do pary wyjść, np. główne wyjścia Main. Możliwa jest kontrola głośności każdego wejścia. Ponadto, można określić głośność kanałów wejściowych niezależnie dla każdej pary wyjść. Innymi słowy każda para wyjść może mieć swój własny, unikalny miks sygnałów wejściowych.
Oprogramowanie CueMix
Pełna kontrola miksu na monitorze komputera
CueMix udostępnia rozbudowany panel miksera oraz szeroki zakres kontroli innych parametrów interfejsu Track 16. CueMix może być wykorzystywany z dowolnym oprogramowaniem, dedykowanym dla MACa oraz PC. Ponadto można nim sterować przy pomocy aplikacji Mackie Control Univeral Pro.
Kontrola Multi-touch iPad
Wykorzystaj swojego iPada do kontroli interfejsu Track16
Porada użytkowników: Skorzystaj z oprogramowania Toch OSC (sprzedawanego osobno) ze spersonalizowanym szablonem ustawień i ciesz się możliwością dotykowej kontroli wszystkich parametrów za pośrednictwem iPad'a. Określanie detali miksu jeszcze nigdy nie było tak proste i intuicyjne.
Oprogramowanie MOTU-supplied TouchOSC Cue Mix będzie niebawem dostępne do pobrania za darmo
Klasyczny Reverb
Pięć różnych typów pomieszczeń o czasach pogłosu do 60 sekund
Cue Mix FX Classic Reverb dysponuje aż pięcioma różnymi typami pomieszczeń, trzema regulowanymi pasmami korekcji, filtrowaniem oraz długością pogłosu nawet do 60 sekund. Sygnał z każdego wejścia i wyjścia może zostać skierowany do procesora Classic Reverb i po nasyceniu pogłosem jest kierowany z powrotem do wyjść, bądź torów monitorowych urządzenia.
Modelowany analogowy korektor barwy
Delikatny, naturalny, nieostry i przejrzysty
Brytyjskie, analogowe konsole mikserskie są znane z doskonałych parametrów brzmieniowych. Track 16 za pomocą modelingu odwzorowuje legendarne brzmienie korektorów wbudowanych w klasyczne stoły studyjne. Aż siedem niezależnych filtrów może być nakładanych na każde wejście i wyjście: filtr półkowy dolnoprzepustowy, filtr półkowy górnoprzepustowy – wszystkie z możliwością precyzyjnej kontroli parametrów.
Klasyczny kompresor
Współczesne studio nagraniowe nie może funkcjonować bez wysokiej klasy kompresorów
Track 16 został wyposażony w kompresor, który może być zapięty na każdym dostępnym kanale niezależnie. Wszystkie parametry kompresji są kontrolowane przez użytkownika.
Rozbudowany monitoring
Doskonała komunikacja pomiędzy muzykami a inżynierem dźwięku
CueMix umożliwia komunikację z muzykami w studio oraz zapewnia im rozbudową kontrolę toru monitorowego. Funkcja Talkback pozwala inżynierowi dźwięku wydawać komendy do nagrywających. Na potrzebę realizacji tego procesu może zostać przypisany indywidualny mikrofon, podłączony do interfejsu. Funkcja Listenback umożliwia inżynierowi odsłuch rozmów w pomieszczeniu nagraniowym. Można w tym celu wykorzystać jeden z obecnych w systemie mikrofonów lub też podłączyć nowy.
Wysyłka sygnału do hosta
Wysyłaj kompletny miks z powrotem do swojego hosta poprzez dedykowany kanał
Podczas tworzenia miksu może okazać się, że istnieje potrzeba zarejestrowania nagranych wcześniej śladów oraz sygnału z wejść jednocześnie. Track 16 posiada dedykowany kanał powrotu sygnału, który doskonale realizuje tego typu proces.
Stereo
Skonfiguruj swoje wejścia jako pary stereo
Każda para kanałów monofonicznych może być zgrupowana w pojedynczy kanał stereo. Istnieją dwa tryby panoramy: Balance oraz Width. Balance działa podobnie do zwykłej panoramy, znanej ze stołów mikserskich – jeden kanał się uwypukla, podczas gdy drugi zanika. Tryb Width określa szerokość obrazu stereo, wyznaczając relatywny stosunek dwóch kanałów względem środka.
Kompleksowy pomiar parametrów
Wystarczy jedno spojrzenie, aby zorientować się w wartościach sygnału
Aktywność sygnałów wszystkich wejść, portów oraz wyjść może być bardzo łatwo monitorowana. Wartości parametrów wejść są wyświetlane na panelu przednim, podczas gdy pozostałe wielkości można monitorować z poziomu dołączonego oprogramowania.