I/O

Audio connections galore. Track16’s breakout cable provides all the audio connections you need
for multi-player studio sessions.


 


Dwa wejścia mikrofonowe z indywidualnymi preampami

Nagrywaj dwa oddzielne mikrofony lub parę mikrofonów jednocześnie

Kanały mikrofonowe interfejsu Track 16 posiadają nieskazitelne, transparentne preampy, z możliwością włączenia niezależnego zasilania Phantom +48V oraz tłumików -20dB. Wszystkie ich ustawienia mogą być regulowane bezpośrednio z panelu urządzenia, przy pomocy przycisków MIC 1 i MIC 2 lub też z poziomu oprogramowania Track 16 CueMix, uruchomionego na komputerze. Możliwa jest rejestracja kanałów mikrofonowych pojedynczo lub parami.

 

 

Dwa gniazda gitarowe

Kanały o wysokiej impedancji (HI-Z) zapewniają realistyczne brzmienie gitary

Bez optymalnej impedancji, wejścia Direct „DI” nie są w stanie zapewnić odpowiedniego brzmienia gitary, podczas komputerowej emulacji wzmacniaczy lub efektów. Dwa dedykowane, gitarowe kanały posiadają wysoką impedancję wejściową przeznaczoną zarówno przetwornikom aktywnym, jak i pasywnym. Dla zwiększenia autentyzmu brzmienia instrumentu, możesz dodatkowo podłączyć adapter impedancji MOTU Zbox (sprzedawany osobno).

 

 

Dwie pary wejść liniowych

Podłącz swój klawisz lub iPad.

Liniowe wejścia Track 16 zostały zaprojektowane bardzo elastycznie, gwarantując uniwersalność systemu. Zbalansowane kanały, wyposażone w gniazda TRS 1/4” pozwalają na podpięcie klawiszy, analogowych mikserów, procesorów efektów oraz innych źródeł o sygnale z zakresu -10db - +4dB. Stereofoniczne gniazdo TRS1/8” umożliwia wpięcie iPada lub innego odtwarzacza dźwięku.

 

 

Wyjścia Main oraz wyjścia liniowe

Aż cztery analogowe wyjścia!

Podłącz parę aktywnych monitorów studyjnych do wyjść głównych Main. Wyjścia liniowe natomiast mogą być wykorzystywane na wiele sposobów. Jednym z nich jest powielenie roli monitorów głównych lub stworzenie zupełnie niezależnego toru monitorowego. Opcja programowania wyjść liniowych pozwala na bardzo wszechstronne określenie ich funkcji.

 

 

MIDI I/O

Podłącz swój sprzęt MIDI bezpośrednio do interfejsu.

Track 16 automatycznie synchronizuje sygnał MIDI z zegarem systemu. Wystarczy, że wepniesz swoją klawiaturę sterującą, moduł brzmieniowy lub inny kontroler. Złącze FireWire obsługuje jednocześnie audio oraz MIDI, więc nie ma potrzeby stosowania dodatkowego przewodu do komunikacji.

 

 

Dowolny system zasilania

Niezależny interfejs lub system połączony z komputerem

W zastosowaniach mobilnych Track 16 doskonale radzi sobie z zasilaniem, pochodzącym z portu FireWire. W przypadku połączenia USB 2.0 lub funkcji niezależnego interfejsu podłącz zasilacz, korzystając z interfejsu przewodu wieloparowego multicore.

 

 


Dwa gniazda słuchawkowe

Współpracuj z innymi, z dala od hałasu otoczenia

Nie możesz znaleźć swojego adaptera 1/4”- 1/8”? Nie ma to znaczenia, gdyż Track 16 obsługuje obydwa standardy. Możesz też podłączyć dwie pary słuchawek jednocześnie. Drugi tor słuchawkowy okaże się zbawienny w przypadku masteringu lub miksowania w miejscu, o ograniczonych możliwościach odsłuchowych. Sygnał w słuchawkach może powielać główne wyjścia Main lub też być określony na wiele innych sposobów.



Cyfrowe sterowanie analogowym tłumikiem

Analogowa jakość cięta z cyfrową precyzją

Przedwzmacniacze interfejsu oferują krystalicznie czysty dźwięk z zakresem dynamiki, sięgającym aż 53 dB, kontrolowanym z krokiem 1dB. Samo wzmocnienie sygnału może być kontrolowane płynnie, przy pomocy cyfrowego miksera, który jednocześnie pozwala na zapis ustalonych wielkości. Uzyskana w ten sposób, analogowa jakość jest określana z cyfrową dokładnością. Przycinanie sygnału odbywa się na samym wejściu urządzenia, przed mikserem, więc ma wpływ na wszystkie miksy. Poziomy miksera są kontrolowane niezależenie od kontroli wzmocnienia gain. Poziomy wzmocnienia na wejściach optycznych mogą być kontrolowane osobno.

 

Zbalansowane wejścia liniowe i wyjścia

Ochrona sygnału przed zewnętrznymi zakłóceniami

Zbalansowane wejścia i wyjścia są doskonale chronione przed zewnętrznymi zakłóceniami radiowymi, sieciowymi oraz telekomunikacyjnymi.

 

Cyfrowe wejście/wyjście

Optyczny interfejs w trzech standardach

Cyfrowy transfer sygnału jest dziś ogólnie przyjętym standardem. Track 16 obsługuje trzy najbardziej popularne protokoły komunikacji optycznej: 8- kanałowy ADAT, 4-kanałowy SMUX oraz 2-kanałowy TOSLink (S/PDIF) – wszystkie próbkowane z częstotliwością 96kHz.